Pleased to meet you

10:34 PMZosia

Ik was zes en begon aan mijn eerste relatie. Nee nee, ik heb het hier niet over jongens, die waren toen nog vies en stom. Mijn romance begon met een paar Kickers sandaaltjes met een rubberen zool in pastelkleuren. Na mijn lichtgevende Samson & Gert sportschoenen was het tijd om volwassen te worden. En geloof me, ik voelde me ineens zeker vijf jaar ouder. Al snel kreeg ik tegen mijn voeten omdat ik ’s morgens nooit op tijd klaar was. Mijn argument was elke ochtend opnieuw “Maar mama, ik weet niet wat ik moet aandoen naar school.”.   

Uiteindelijk worden kleine meisjes groot, of zoals in mijn geval “een beetje groter”. En natuurlijk ben ik mijn kinderstreken niet verleerd, ik hoop ‘s ochtends nog steeds dat de NMBS de trein wel even voor mij zal laten wachten. 

Maar goed, ik dwaal een beetje af. De mode flirt elke dag onbewust met me. Je moet weten dat ik in Tienen woon. Een stad waar witte geveterde laarzen, ietsiepietsie minirokken en witte sportsokken in sandalen dagelijkse kost zijn. Daardoor voel ik me een beetje Indiana Jones: verborgen modemissers wachten tot ik ze ontdek. Verder merk ik op de trein, op school of op straat gelukkig hoe het wél moet. Zo kan alles en iedereen mij inspireren, behalve als Buffalo’s hier op een of andere manier mee te maken hebben.

Trouwens, ik ben Sofie Rome of Zosia in het Pools. Goofy, van Poolse origine, eigenzinnig en perfectionistisch. Ik ben twintig en probeer mijn creatieve uitbarstingen tot hun recht te laten komen tijdens de opleiding Communicatiemanagement aan de Lessius Hogeschool van Mechelen.  Nu moet ik iets bekennen. Aangezien de zomervakantie van start is gegaan en de verveling mij vaak kwelt, zal ik via deze blog mijn creatieve explosies lanceren.

Wat zal je hier vinden? Wel, aangezien mijn liefde voor mode en studentenbudget niets van elkaar moeten weten, vind ik het een uitdaging om goedkoop én fancy te shoppen. Ik wil bewijzen dat er geen merk op je trui moet staan opdat het er leuk kan uitzien. Dit doe ik door mijn uitpuilende kleerkast te vullen met tweedehands kleding en must-haves uit cheapo winkelketens. 

Goed, ik vertel je later nog wel over… 

Dacht je echt  dat ik dat nu al ging verklappen? Aan jou om mijn blog vanaf nu te checken! 

You Might Also Like

0 reacties

Contact Form